Rabu, April 29

rokok penyebab kelahiran bayi pra-matang.


kau tahu apa itu seekor babi?

babi ialah seekor binatang yang comel dan berekor spring. babi pada amnya berwarna pink dan ada juga berwarna hitam dan coklat. dan babi haram untuk orang islam.

di malaysia, perkataan babi sering kali digunakan untuk mengutuk orang. "kau ni macam babi la sial!" adalah salah satu cara penggunaan ayat babi yang basic. "bapak kau tinggal dalam kandang babi lepak main pakau dengan ketua kampung babi!" adalah cara pengunaan ayat babi yang sedikit advance. "comelnye budak ni. macam babi kan?" adalah satu ayat soal yang membuatkan penyoal kelihatan seperti babi.

aku ada membeli seekor babi. dan untuk membela babi ini, aku dikerah untuk membayar rm130 sebulan.

nama babi aku ialah maxis broadband. beliau sungguh lembab dan bahalol macam babi.

5 ulasan:

teRi berkata...

haha. tkr broadband celcom la bok.. mantap.. laju weh.. pakej basic rm68 je sebulan.. tp ko mesti nak dolod porn, kan? so amik la pakej advance rm98.. kalo kt cyber, natang ni lg laju dowh.. lagi laju dr babi maxis tu kompem.. haha..

Pije. berkata...

gahaha.
i pun ada babi kat bilik.
walau dah tuka ke kelajuan 5 tetap takde angin.
maka i seperti tdo dalam bilik sauna.

Bok berkata...

kepada teRi: download porn? isk nakal.

kepada Pije: ok la tu. org biase nak masuk sauna kene byr. rezeki la tu lebey kurg.

.kakijalan. berkata...

haha. kacak gila. celcom broadband ok jugak. its in your hand je.

蚵仔麵線Jeff berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社