Sabtu, April 11

Hard Gay! Fooo....!

aku telah dikenalkan dgn watak yg hebat ini.. aku mula mengenalinya di cerita downtown, satu cerita lawak buatan jepon..

setelah meneliti cerita2 dari Razor Ramon "Hard Gay" Sumitani ini, aku telah mendapati sgt kagum bagaimana die ni sggp jd sgt gay tanpa segan silu..dan sgt berani meluahkan ape rase hatinay demi membantu org yg meminta pertolongannya.. malah berani aku ckpkan yg ramai kanak2 kecil sgt takutkan die.. seperti pennywise the clown dlm cite IT..Pennywise adalah seram smpi terkencing malam..tp Hard Gay adalah seram yg sgt seram..sgt2

aku juga dapat menyelami diriku ini dan mendapati, diriku ini boleh ketawa tanpa henti sprti orang tak cukup nafas bile aku tgk cite Hard Gay ini..aku telah beberapa kali pengsan tak cukup nafas sbb ketawa..

aku sarankan sesiape yg duka, atau putus cinta bersama lelaki, lelaki? pk2 la mencari cite lelaki yg hebat ini..

Foooooo.....!!!!!

Tiada ulasan: