Sabtu, April 4

bohemian rhapsody.


aku telah di tag oleh encik kaki jalan. dan disebabkan tidak mahu dipanggil sombong, bongkak, haloba, dan sifat-sifat nakal yang lain, maka aku merajinkan diri membuat tag ini pada pukul 4.59 a.m kerana tidak boleh tidur lagi. hoorah for insomnia.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
<> duit. kalau takde duit camne aku nak beli dunhill kotak gambar seram lagi?

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
<> rokok batang. 50 sen sebatang bai. mane nak cari kat kl ni harga camtu.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
<> kat kampung siap ade band pakcik-pakcik main. syahdu bai.

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
<> ape cer?

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
<> suam-suam kuku.

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
<> kedai burger depan desaria condo. ade nasik ayam leleh.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
<> diary, a novel. chuck palahniuk tulis.

8. Nama penuh anda?
<> boca juniors. name pendek bok.

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
<> dua-dua bagi duit.

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
<> robert smith.

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
<> encik s.
<> encik fit.
<> encik p.
<> encik ros.
<> encik makan budak.
<> encik lee cheeko.
<> encik ag.
<> jim morrison.


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
<> soalan memandang rendah. kurang ajar. mestila hantar dobi.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
<> aku nak pegi bandung lagi. terbaik jon.

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
<> penjual burger.
<> pemilik blog.
<> kaki dia brand jalan.
<> tengok gambar macam kerja kat kompeni pandai.
<> muhammad rafiq bin hasruddin.

15. 8 perkara yang saya gilai..
<> gibson les paul.
<> fender telecaster.
<> nikon d80.
<> nissan 350z.
<> nissan gtr.
<> awek kaki putih.
<> amoi kazakh.
<> hamid gurkha.

16. Pelukan atau ciuman?
<> kalau aku nak dedua nanti kena panggil pervert? ape cer?

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
<> iqra buku 1.
<> iqra buku 2.
<> iqra buku 3.
<> iqra buku 4.
<> iqra buku 5.
<> iqra buku 6.
<> mari belajar origami.
<> buku panduan pengakap.

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
<> made in thailand.
<> jaipong.
<> transmission .
<> singkong dan keju.
<> the youth.
<> i'm a realist.
<> tonight you belong to me.
<> titian perjalanan sirat.

19. mari main TAG 8 orang lain..
<> yang ade kat bloglist aku. jangan tak buat. berdarah kang.

5 ulasan:

pali berkata...

bok aku syg kau..nyum2..jom blanje aku golf gti satu..

.kakijalan. berkata...

tenkiu2.
aku hargai kau.
weh hebat la kl.
ada rokok batang 50sen.
tempat aku suria je yang dapat.

Bok berkata...

kepada pali: golf gti? taknak ferrari f430?

kepada .kakijalan.:sebenarnya susah kau nak cari dunhill batang 50sen kat kl. skrg ni dorg jual 70sen. kimak makan duit byk sgt. nasib baik la kedai berger depan umah aku penyelamat.

LiLohOnEy berkata...

erk..


wajibkah???

ke'bz'an melanda ;p

Bok berkata...

kepada LiLohOnEy: wajib. muahaha!!(gelak padayappa)