Ahad, Disember 6

mmmphhff!

aku sedang berada di cc sekarang. dan aku melihat left4dead 2 di desktop pc ini.

sedih kan? nak update blog kena pergi cc. pastu nampak lak left4dead 2.

apakah left4dead2? left4dead2 ialah sekuel kepada left4dead, game membunuh zombie, jembalang, hantu tough, hantu lidah dan lain-lain.

aku sarankan agar anda cuba bermain game ini. maka anda akan merasai mengapa aku selalu pergi ke cc semata-mata nak main game ni.

macam geek kan? aku peduli hape. aku memang geek.

apakah geek? geek, ialah golongan yang obsessed kepada benda-benda elektronik, pelajaran dan lain-lain. aku, obviously, tidak obses kepada pelajaran.

tapi, aku benci dota. apakah dota?

dota ialah game paling bangang. sebab? aku terasa macam nak panggil game tu bangang.

dan kepada encik izzat, kesian ko tak dapat join main left4dead 2. jage diri bebaik kat sabah tu. kalau bosan, minum sabah tea.

apakah sabah tea? sabah tea ialah produk teh dari negeri sabah. jika di lihat iklannya di tv, ada cut scene dari filem p.ramlee dan disertai nyanyian promosi sabah tea mirip suara p.ramlee. seram.

kau pernah dengar cerita hantu dalam lrt?

biasanya yang paling femes ialah hantu p.ramlee mencangkung dalam lrt time train paling last. kalau nasib ko baik, ko dapat la tengok. dalam keadaan mencangkung, p.ramlee usha pekat kat ko. cool yoh!

ok la aku nak main game. chaloo bhete.

Tiada ulasan: