Sabtu, Januari 24

tak lama lagi, akan muncul sinetron baru bertajuk 'rafika' di malaysia. percayalah.

di jakarta selatan. aku lupa apa nama tempat ini. tempatnya seperti the curve, bezanya di sini, harga makanan di sini murah walaupun kawasan mewah. dan ya, setiap restoran di sini membenarkan pengunjung menghisap rokok. tak macam di the curve di mana aku hanya mampu tengok dari jauh. motif meletakkan gambar ini? promosi kawan sendiri. nama dia azly. dia sedang posing sambil menanti seseorang yang kacak berbaju hitam menangkap gambar beliau. nama si kacak itu, bok.








di bandung. nama restoran ini ialah warung pasta. terletak di jalan dago. benar, nama hidangannya begitu. kami sudah penat gelak.





aku tak tahu samada orang di indonesia terlampau malas untuk mencari maksud 'sesame' di dalam kamus, atau memang maksudnya ialah sesama dalam bahasa indonesia. gambar di ambil di dalam teksi bluebird ketika dalam perjalanan ke stesen gambir, jakarta untuk mengambil tren menuju ke bandung. tiket first class tren ke bandung berharga 50000rp, lebih kurang rm16 dan perjalanan memakan masa 2 jam setengah.

Tiada ulasan: