Ahad, Januari 4

jawab soalan, dapat award. heh.


dan untuk kali ini aku di tag pula oleh hanis aqilah. dan ini, adalah kaedahnya. bila difikirkan balik, jika aku ditag, ayat yang aku guna macam dah ada template. cheh.

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag




1. sudah di copy paste.
2. diberikan oleh cik
hanis aqilah.
3. fakta tentang aku.

aku berumur 22 tahun.
bujang.
dalam perhubungan serius.
akan ke jakarta pada 9 januari 2009.
pernah di kick dari mrsm jasin, melaka.
pernah di kick dari uniten bangi.
ada parut jahat di siku kiri kerana berjaya membuat stunt terbang ketika zaman menaiki skuter dahulu.
memakai cermin mata, tapi power rendah.
pernah membela seekor kucing yang paling biadap, yang ketika kecil disangka betina namun sebenarnya jantan. namun, sampai sekarang namanya tetap belum ditukar ke nama yang lebih maskulin.
mempunyai band sendiri yang ibarat "mati segan, hidup tak mahu".


4. dia suruh aku tag 10 orang, aku tag anda yang membaca post ini. eh, aku rasa macam pernah tulis ayat macam ni. adakah dejavu?




2 ulasan:

LiLohOnEy berkata...

haha..

btw,,

thx ya sbb buat ;p

Bok Aizad berkata...

ok no prob.