Ahad, Januari 4

sedang mengantuk.


aku di tag lagi. oleh shela. dan ini adalah kaedahnya. urgh.

2008 Awards


  • Best day Award - seperti shela, jawapan aku ialah di hari jadi aku. aku suka dicampak ke dalam swimming pool pada pukul 2 pagi.
  • Best Memory Award - dapat melihat perangai sebenar kawan yang bermuka-muka.
  • Best Friend Award - aku sayang semua kawan aku. tiada diskriminasi. aku jujur wei.
  • New Friend Award - heh?
  • Best Enemy Award - Mohd Azlan Bin Jamari.
  • Song of The Year - neighbourhood#2(laika) oleh arcade fire. lagu lama tapi ahh peduli apa aku.
  • Movie of the year - erm. entah la. tahun 2008 aku kurang tengok wayang.
  • Male Singer of the year - jens lekman.
  • Female singer of the year - fiona apple.
  • Duo/Band of the year - explosions in the sky.
  • Actor of the year - edward norton.
  • Actress of the year - maaf. tiada jawapan.
  • TV program of the year - the best of saturday night live.
  • DJ of the year - maaf. tiada jawapan.
  • TV host of the year - maaf. tiada jawapan.
  • Scandal of the year - maaf. tiada jawapan.
  • Best Hang Out Spot - restoran d'mamak.
  • Best Cinema - IOI mall.
  • Best Eating Place - uptown damansara.
  • Best Bowling Spot - maaf. tiada jawapan.
  • Best Bookshop - kinokuniya.
  • Best Shopping Spot - aku tak pernah rasa best bershopping. macam mana aku nak jawab soalan ini?
  • Best Karaoke Spot - dekat pool tempat aku selalu main ada karaoke jamban.
  • Mostly Done Activity - melepak. tak pernah miss walau satu hari.
  • Best Website - www.issuu.com
  • Other awards you would like to give
- The Biggest Douchebag of the year - Mohd Azlan Bin Jamari.
  • Best Things - laptop, hp, kereta, kamera dan pspku.


9 people you wanna tag

aku tag anda yang membaca blog ini dan mempunyai blog sendiri. pedulikan dia suruh tag 9 orang. undang-undang dicipta untuk dilanggar. dengan itu, manusia dapat memajukan diri mereka. ok aku sudah melalut.

Tiada ulasan: