Selasa, Mei 19

Camera Obscura

Sesungguhnya aku telah lame tidak mengepost di blog ini sehingga ke saat ini..

aku telah melawat pulau pangkor baru2 ini. ini adalah untuk mencari ilham keramat untuk di letakkan di blog ini..tp malangnye, serupa dgn fit, mmg xdpt dowh ilham.. tp byk jgk dpt benda len kat sini..

1. mmg xdpt dinafikan mmg cantek dowh pangkor dgn permandngn yg cantek dan awek2 mat saleh yg berbikini (aku tekankan disini), x berbogel plakkan bile mandi..free show beb..aku bersnorkeling dan bermandi di pantai yg menggerunkan bile air pasang..

2. sambil memandang panorama2 permandangan laut yg jernih sambil mendgr lagu Country Mile oleh Camera Obscura membuatku teringat pd rakan2ku bok dan fit yg berada di K.L. aku terasa bersalah kerana tidak mengajak bersama..maafkan aku bok..maafkan aku fit..
tp.... setelah membuka blog baru2 ini, rasa bersalah tetibe terasa hilang malah kecewa yg hadir setelah melihat post oleh fit kerana tidak ajak ke pantai bersama2..xpe2

3. aku telah disajikan oleh permandangan sekumpulan budak2 gay bersuka ria sambil memakai hot pant yg sgt ketat dan basah setelah balik dr snorkeling dan berposing bergambar yg mengeliurkan...(termuntah sebentar).............(termuntah semula kerana berfikir blk)

4. kulitku semakin hitam, badanku semakin besar kerana byk makan, tp aku gembira, dan aku berangan untuk pergi lg mgkn dgn bok dan fit (jika mereka masih mengingati diriku lg)

p/s gambar yg aku postkan itu adalah angan2ku bile aku,bok dan fit pergi ke pangkor bersame2 kelak..(aku menarik nafas lega sambil mendgr lagu country mile semula...)

(tetibe termuntah buat kali ke-3 kerana masih mengingati kumpulan gay tersebut)

5 ulasan:

Fit berkata...

mase tu aku da ajak kot..ko yang x nak g kan. alaa g pd dgn YAB Dato' Mat Lan tu.

Unknown berkata...

i belum pernah ke pangkor.
sungguh2 mahu ke pangkor.
tapi tak mahu jumpa gay.
pengkid pun tak mahu.
boleh kah?

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

jangan cakap pangkor takde minah salleh.
ada tak?

rashid ahmad berkata...

kepada fit: oh, ye ke? aku nak tanye blh?
sape Mat Lan? Kawan ko?

kepada pije: aku mmg xnak jumpe, diorang tetibe je dtg....aku lari sekuat mgkn, dorang kejar dowh sambil mengambil gambar mengeliurkan skali (muntah sebentar)..ni blh wat aku kurus ni kalo muntah selalu

kepada kakijalan: ade dowh..kalo ko ade rezeki cantek punyer, waktu senja nak magrib tu, blh la ko tgk dorang mandi bogel..pergh..

pali kacak berkata...

ako berharap sgt matlan bace blog ni wahaha