Jumaat, Mei 22

hocus pocus.


kepada seseorang.

usahlah menunggu lama-lama. kerna penantian amatlah menyakitkan. beliau berada di depan mata mu. masih ada 50% untukmu jika kau dapat mengumpul semua kekuatanmu.

dan ya, kami menyokong anda. asalkan senyuman itu menjadi milikmu kembali.

11 ulasan:

Lolita berkata...

lalala :D

Amanitium Cho berkata...

walau otak kau psiko, aku tak sangka, sampai tahap psiko aku pun tak mampu layan. kau cuti ke bok? lepak danau kota? ke kau bz lepak kolej steno?

makanbudak berkata...

knp sume post ko jiwang dowh? hati ko lembut ke? mcm lembut mentega yg sedang mencair didada seorang pemuda gay yg bersantai di pantai?

niEna laNiy berkata...

smart!!
kredit for u...

Yong Katana Ashica berkata...

ini kat luct :D

Bok berkata...

kepada Lolita:lololo ;D

kepada Amanitium Cho: bkn kolej steno tu kolej yang paling ko banggakan ke? siap tempah tshirt tulis kolej steno cintaku.

kepada makanbudak: penampar nak?

kepada niEna laNiy: mekaseh. aku pakai bil.

kepada Yong Katana Ashica: tepat sekali cik elyn. ko sihat?

.kakijalan. berkata...

kenapa tunjuk selipa?
tak jiwang lah.
cuba tunjuk hati. ada bunga bunga sikit.

Tanpa Nama berkata...

hoh.selain berkata2 beruang ini juga pndai mengunakan ayt sanskrit utk berfalsafah..hebak n ganah mu bokruang..

Bok berkata...

kepada .kakijalan.: pernah dgr hati di bawah selipar? melankoli kan?

kepada Tanpa Nama: makanlah pil chi kit teck aun.

Yong Katana Ashica berkata...

aku? ok saje :)

Bok berkata...

kepada Yong Katana Ashica: bagus. kalau ade mase dtg la jenguk2 kitorg kat cyber ni ha.