Jumaat, Mei 15

dada bidang bukan lah penentu bilangan otot di perut.



weh korang2 nih.
aku bukan suka2 tak nak post dowh.
lame da aku tak post.
baru skrg aku nak post.
yang sebenar nye aku g bertapa dowh.
baru la ari ni aku settle keje pertapaan.
kenapa aku bertapa?
ya. untuk mencari idea2 baru untuk mengepost.
untuk mewarna warnikan lagi aroma dalam blog ni.
supaya korang yg baca blog nih terhibur.
betul ni bai.
kembali pada tajuk asal.
aku bertapa untuk mencari idea untuk mengepost.
aku da dapat banyak idea dan cerita menarik untuk di post.
hohoho bagus2. tak sia2 aku bertapa.
yang pasti nya beruang tidak akan banyak songeh lagi.
beruang tidak akan mengguling2 kan badan nya di atas tanah ibarat ingin berhibernasi.
tanda beliau sangat bengang pada aku.
ya. itu semua kerana aku telah berjaya menghasilkan entri ini.
idea hebat yang akan menggegarkan lemak tepu anda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

yang di atas tu sume adalah harapan aku.
tapi tak menjadi.
damn.
pertapaan aku gagal.
aku buntu.
aku kusut.
tekanan perasaan bertambah.
akibat daripada limpahan bah esaimen el nino beserta dengan test di luar jangkaan
lemak makin susut.
rambut makin gugur.
lutut makin longgar.


bok, aku da cube sedaya upaya untuk menghasilkan sebuah entri yg bermutu. tapi gagal. siyesss dowh.


cebisan lemak : yeah. blog ini dah memasuki ke alaf ratusan. tahniah kepada tuan punya blog ini iaitu encik bok. yang pasti nya aku turut berbangga.

2 ulasan:

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

aiseh.
baru nak tengok ape hasil pertapaan.
sekali gagal da.

Fit berkata...

takpe2..aku akan cuba lagi di lain kali..mungkin selepas bertapa di penempatan orang utan..