Khamis, Mei 14

minuman buah kiwi.


aku merasakan hidup aku semakin membosankan.

setiap hari ialah perkara yang sama aku lalui. aku sungguh tertekan. namun, semuanya telah berubah.

untuk kesekian lamanya aku melepak di kedai burger di depan rumah aku, tadi, di depan mata aku sendiri, aku melihat seekor anak kucing dilenyek sebuah kereta myvi ketika anak kucing itu sedang enak memakan cebisan daging burger di tengah jalan.

dan myvi itu berlalu pergi tanpa rasa bersalah. dan tinggallah seekor anak kucing yang sedang bertarung nyawa di tengah jalan. menggeletar badannya. baru nak kenal dunia dah kena langgar.

kepada pemandu myvi tersebut, aku harap kau mati eksiden kena lenyek lori. dan sebelum kau mati, dalam keadaan badan ko menggeletar, aku harap biarlah ada pajero langgar kepala kau sampai berkecai.

sekian.

9 ulasan:

Amanitium Cho berkata...

kau yang pancing kucing tu ketengah menggunakan daging kan? aku kenal kau siapa bok! kau memang bukan cenderung melakukan hubungan dengan binatang atau mayat, tapi, kau cenderung melakukan 'itu' dengan bangkai binatang kan? insaflah!

ILa berkata...

isk..dgn mayat pn jd ke..owh bokruang..sesungguhnye aku xtau yg raruang mcm ko ni ade nafsu sebegitu..sikkkkk!! tapi sian kucing tu..ape dosa dia dgn myVi tu..semoga pemandu kete tu tenspom mnjdi raruang cacat..huh!

iLa berkata...

wew..ko lg kejam r..tau r amik kos mekap mayat pn..jgn la mekap kucing mcm tu skali!!

ShelaBlurbSs berkata...

erkk aku juga pernah wei.
aku langgar anjing. dan mmg aku rs bersalah.
tapi ...
isk susah lah nk trgkan,kang aku tulis blog plak kat ruangan ni.

.kakijalan. berkata...

eh kau pun lepak kedai burger depan rumah?
adakah aku akan mengalami kejadian sama.
dah la ramai pakai myvi kat tempat aku tu.

Pije. berkata...

woiiiih.
kesian lah kucing tu.
sial punya owner myvi.
myvi putih ke?
kalo myvi putih bia dia eksiden.

LiLohOnEy berkata...

ya allah..

kesiannye ank kucen tu..

npe xg tlg??

grrr~~~


;p

Bok berkata...

kepada Amanitium Cho: insaflah cho. aritu aku nampak kau bermukah dengan seekor daun sawi dan sotong putih yang baru lepas disiang. insaflah!

kepada iLa: ya. sokonglah parti bebas! dan bukanlah aku yang menconteng muka kucing itu. itu adalah semulajadi. ibarat air mineral spritzer.

kepada ShelaBlurbSs: anjing takpe. dorg kuat. aritu aku baling basikal kat anjing pon aku tgk rilek je anjing tu hisap rokok lagi. biadap. kucing lain. mereka smart.

kepada .kakijalan.: nantikan beger daging kucing di kedai beger berhampiran anda.

kepada Pije: jgn. housemate aku pakai myvi putih. walaupun perangai beliau mmg mengemukimakkan tapi beliau masih ada cahaya. yang langgar tu myvi merah.

kepada LiLohOnEy: bukan tanak tolong. aku fobia tgk darah. member aku tolong angkat letak tepi. name die ag. sekian.

armouris berkata...

info tentang buah kiwi kat sini - Kiwi Goodness