Ahad, Februari 15

Bagaimana Seorang Badut Yang Suci Hatinya Dapat Menghantui Hidup Ko Untuk Selamanya?


Salam perkenalan..beep beep ritchie!

pastinya korang dapat mengingati watak sadis ini.. begitu baik dan suci hatinya..tgk, putih mukanya..(haaa....(mengeluh sambil senyum) sangat bahagia rasanya waktu itu..)
memanggil2 budak2 ditepi jalan untuk memberi hadiah belon merah..secara free(sbb tak laku. mana taknya, jual dalam longkang. ada penah ko nak beli belon dalam longkang?)

jadi apa silapnya badut ini? ini kerana marketingnya x sesuai..dan rambutnya berwarna merah..
dan sbb inilah badut suci ini mencari sumber rezeki len dgn memakan budak2, menghantui hidup kanak2 dan mimpi2 mereka bila dewasa kelak...

pasti cite ini dapat mengembalikan mimpi ngeri anda..terkencing dalam seluar tak kira pagi dan malam..tidur dgn mak bapak semula walaupun korang dah umo 20an..tak dapat tido malam sbb takut die duk disebelah ko sambil makan kacang rebus yang di beli di pasar dan memegang belon merah..

jadi, fikir2kanlah kembali, berapa ramai hati badut2 yang suci telah korang lukakan? berapa ramai badut telah korang tolak tawaran mereka untuk membeli belon? dan berapa ramai badut yang korang tak ketawa dgn lawak2 mereka? hiburkanlah hati mereka...sebelum terlambat

ha..ha..ha........beep beep ritchie..mgkn anda selepas ini....

akhir sekali, aku adalah makan budak, salam perkenalan, moga dapat lebih byk idea lg untuk diletakkan di blog ini..wah..wah..

3 ulasan:

LiLohOnEy berkata...

hai badut..

ngee~~ ;p

rashid ahmad berkata...

hai..mekaseh komen..hahahahaahah

Bok Aizad berkata...

haha macam sial.