Jumaat, Februari 13

their satanic majesties request.


maaf kerana jarang update. aku agak sibuk kebelakangan ini dan maxis broadband aku dipinjam orang. maka aku tidak berkesempatan. dan hari ini. aku membuka kembali blog aku.

namun, aku notice beberapa perkara. blog aku sudah semakin berunsur politik dan perkauman. aku tidak suka. marah sungguh aku. marah seperti ingin menggosok gigi siung beruang.

maka di sini, aku ingin meminta maaf di atas posting baru-baru ini yang agak parental advisory explicit content. biasa lah. benda tengah panas lagi. sana sini orang bercerita benda yang sama.

dan fit, tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi. stay sharp. marilah bersama aku melihat pelangi dan mengira bintang di langit.

dan kawan-kawan, marilah kita bersyukur. sekurang-kurangnya malaysia negara yang aman. lihat palestin. lihat afghanistan.

sekian. astalavista. i'll be back.(tone seperti terminator)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

diriku melihatkan pada blog ini seperti suram tanpa sebarang kritikan jahat yang jahat. namun, aku tergerak melihat blog korang yang kosong ni,aku memberanikan diriku ini untuk menambah kritikan jahatan. so,malm ni lepak bok! ko tak ajak aku lgi. aku kesuraman di uia!