Ahad, Februari 15

beruang.


owh aku sungguh tidak sabar. lagi 3 hari, aku akan kembali ke tempat belajar. setelah 3 bulan bercuti. dan akan menjalani kehidupan sebagai pelajar semula. owh. teruja.

dan apa yang telah aku peroleh selama 3 bulan meditasi dan hibernasi aku itu?

tiada.

owh. mungkin pengalaman ke indonesia. tapi itu sahaja.

selebihnya hanya dihabiskan di rumah untuk tidur dan melepak.

dan ya. selama 3 bulan aku menghabiskan masa sebegitu. tanpa bekerja. tanpa melakukan sesuatu yang berfaedah.

dan kau tahu apa yang paling indah di saat-saat akhir percutian 3 bulan aku ini?

melihat muka rakan yang kecewa setelah membeli tiket rihanna dan pada saat akhir rihanna membatalkan konsertnya. dan pada ketika itu, hampir 90% lirik lagu dari album-album beliau telah berjaya dihafal untuk tujuan sing along dan demi membuktikan dirinya peminat agung rihanna.

seminggu sebelum rihanna mengumumkan pembatalan konsertnya.

aku: lagu rihanna apa yang kau paling suka?

cik n: of course la umbrella.

aku menjangkakan pon de replay dari seorang yang mengaku peminat agung rihanna. owh aku tersilap rupanya.

nota kaki: akan ada seorang lagi penulis baru untuk blog ini. sila beri tunjuk ajar pada beliau. beliau botak tengah. haha aku suka bergurau.

Tiada ulasan: