Khamis, Mac 18

gatal urat leher.


final exam. apakah itu final exam? ia adalah satu ujian getir dalam hidup anda untuk mengetahui atau mengukur kemampuan anda setakat mana pemahaman anda pada subjek itu. ia juga adalah untuk mengetahui sama ada anda berada di tahap pembodek tahap sial, pembodek kecil-kecilan, pembodek secara halus, skema tapi pandai, skema tapi bodoh, dan juga pandai dalam bidang toyol-menoyol.

dan masa exam juga, anda akan mengetahui siapa yang betul2 memberi tumpuan di dalam kelas, tidur di dalam kelas, datang semata-mata sain attendance, atau datang kelas kerana di paksa oleh awek kau.

dan masa exam juga, anda akan mencari-cari orang yang skema atau lebih pandai dari anda untuk mencuri ilmu dari beliau. walhal, sebelum tu, nama beliau pun anda tak pernah ambik tau. senang cite, masa ni la kau nak kenal dia, ambik nombor tepon dia, nak tau umah sewa dia kat ne, pastu baru la kau rajin nak contact dia kan, baru la kau boleh pegi stadi ngan dia kan. mase ni la kau nak ngaku dia kawan baik kau kan. hah buto la wei.

di pendek kan cerita, aku adalah salah seorang dari golongan orang yang bencikan final exam. fuck la wei ade exam. sial la. buat pening kepala aku je. da macam orang gile da aku menghadap exam ni. arrgghh!! fuck!

Tiada ulasan: