Jumaat, Jun 26

oh! abang janggut licin



di bawah ini adalah komen encik bok dan encik makan budak tentang michael jackson.

dan ini pula komen diriku tentang beliau.

dan ini juga sebagai ingin melengkapkan hubungan trio kami di blog ini dalam penghasilan entri. dan ini juga adalah pertama kali kami bertiga menulis entri berpandukan pada subjek yang sama.

michael jackson ialah seorang lagenda penyanyi pop. kreativiti dan kegeniusan beliau telah berjaya menarik perhatian dunia melalui lagu2 hit beliau seperti beat it, billie jean dan black&white.

tipu la kalo sape cakap tak penah dgr lagu michael jackson masa kecik2 dulu. dulu aku yang layan nasyid ( ini benar ) pon penah jugak terhafal lagu black&white.

tapi hidup ini ibarat roda. kerana ketaksuban beliau dalam penghasilan hidung yang bermutu dan juga terhadap kanak2 yang tidak bersalah, akhirnya beliau terlingkup jua. heh, lingkup2 pon harta dia banyak kott. bilion mungkin. mungkin juga trilion.

manusia mati meninggalkan nama.........dan harta. kini beliau dah mati. atas sebab yang aku tak tau. mungkin misteri. atau mungkin kerna aku yang malas nak amik tau.

walau apa pon, al-fatihah pada beliau.

nota lemak : aku baru tau tadi yang MJ ni seorang muslim. encik bobok yang bgtau aku td. dan dari pengamatan beliau, MJ ni masuk islam tahun lepas. ntah, aku tak baca paper. aku cuma baca majalah urtv.

3 ulasan:

palikacak berkata...

ade rumors ckp dia ade hutang..half a million..cmne tu?

...ag.roronoa... berkata...

lek ar..duit byk, byk gak.. hutang, hutang gak.. ko duit byk, tp 5.50 aku bile nak bayar??

Fit berkata...

kepada palitakberapanakkacak : tu la. aku pon br tau. kesah pulak aku kan. tapi ade rumors ckp lepas dia mati ni boleh bayar hutang tu berlipat ganda. da mati lagi kaya. cane tu?

kepada ag.roronoa : lek lu. sap2 kok lu. leh x leh.