Jumaat, Jun 26

A Tribute To The Great


Pagi jumaat, aku terbangun awal entah kenapa, mungkin kerana penat melihat perlawanan brazil dan afrika selatan yang sgt memboringkan telah membuatkan aku xdapat nak tido dengan lebih selesa.

rumah aku masih dlm keadaan yang gelap kerana anak buah aku masih dalam keadaan tido bergelimpangan. lalu, aku membuka tv untuk melihat berita awani. aku tau dengan melihat berita di tv, aku memang akan lebih senang tido. tiba2 di subtitle berita itu (Micheal Jackson Meninggal Dunia)....suasana sunyi sebentar....

aku terpegun sebentar,tiba2 aku seperti mendengar lagu Billie Jean dan Beat It kuat mendendang di telinga aku...semua bermain di minda aku, dari cerita seorang lelaki yang berkulit hitam ingin menjadi kulit putih, menari memegang kote, berjalan moonwalk, memakai hidung palsu ke seorang peminat kanak2 yang ceria...(sunyi sebentar)...

p/s..aku baru tau yg di dah masuk islam..so, Alhamdulillah. Hee'hee..(berjalan Moonwalk)

4 ulasan:

Larasati berkata...

hahaha sorry if my msg woke u =D

p/s. Larasati is Lolita ;p~

Bok Aizad berkata...

kepada Larasati: i woke up at 3 p.m. this isnt my post. makan budak hated micheal since he was a kid because micheal had once molested him during the micheal jackson malaysia tour.

n kepada ko makan budak, cisss ko. aku suke kott micheal jackson!

rashid ahmad berkata...

kepada Larasati: iam already woke up at 12pm.

kepada Bok: 3.30 bok? a'ah yg ko g sembahyang jumaat plak kan?

Bok Aizad berkata...

alamakk!! kantoi!! haha