Rabu, Jun 3

winston light box 20.


ingin jadi superman?

7 ulasan:

ShelaBlurbSs berkata...

hahahaha. aku pun baru nak post entry pasal ni.penat doh gelak sorg2 lam kete.

Farhana Ahmad berkata...

HAHAHAHAHAHA. this is insane.

Amanitium Cho berkata...

yg selama ni kau mampu? natural ke? guna benda tu gak kan?

.kakijalan. berkata...

hahaha.
tak payah la jadi superman.
orang biasa pun dah cukup.
haha.

Bok berkata...

kepada ShelaBlurbSs: haha. ko bayangkan aku bersama bebudak umah aku nampak banner ni kat kedai makan. dan kami semue tak reti kaver gelak.

kepada Farhana Ahmad: ya ini sungguh gilaaaaa!!

kepada Amanitium Cho: kamon la cho. aku pernah serumah ngan ko. bukan aku tak biase nampak ko beli minyak belacak dulu.

kepada .kakijalan.: btoiii kaa??

ILa berkata...

apsal dlm banner ni mengatakan hanya lelaki je leh jd superman???????????? pekauman tol..xputat!!

abgngahsungaigabai berkata...

bok!kat melati dh ade dow banner nie..salam///