Ahad, Mac 8

tandus.


sedang menulis, kemudian ketandusan idea.

owh damn. mengusha blog orang lain. yahh ada orang tag. mari buat tag! terima kasehh shela!

TANDA
1.Tanda2 kamu badmood?
hari itu, aku tidak bercakap banyak.

2.Tanda2 kamu marah?
muka berubah menjadi mode keadaan meneran tahi. dan aku tidak bercakap banyak.

3.Tanda2 kamu sinting?
sinting? sinting??

4.Tanda2 kamu malu?
hari itu, aku tidak bercakap banyak.

5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
hari itu, aku tidak bercakap banyak.

6. Tanda2 kamu sedang sedih?
rokok akan habis. hari itu, aku tidak bercakap banyak.

7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
aku akan kurang menghisap rokok.

APA
1.Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
hijau.

2.Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
tidak. tapi aku suka tengok orang shopping.

3.Apakah kamu percaya love at first sight?
bergantung kepada tahap luaran seseorang wanita dan pandangan lelaki terhadap wanita dari atas sampai bawah.

4.Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
seperti ingin melawat tandas.

5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
rasa anggur.


BILA
1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?
20 Ogos 1986. kali kedua, abah kau la kali kedua.

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
melihat amoi berskirt yang bersepah di china.

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
setiap kali aku balik ke rumah dari cyberjaya.

4. Bila kamu akan married?
selepas aku kaya melampau.

BAGAIMANA
1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
sakitkan hati beliau balik. revenge is good.

2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
dah bosan dah dengar perkataan tu.

3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
life goes on.

4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
dan aku akan bertanya soalan ini kembali kepada beliau.

5. Bagaimana kalau ketika kamu bangun, kamu dikelilingi api?
tidur balik dengan harapan semua itu mimpi. jika tak jadi, marilah mengucap.

6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
dengar lagu. main gitar.

SIAPA
Siapa aku nak tag? anda yang membaca blog ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sama-sama.