Sabtu, Mac 7

penah ko di dismiss dr Uni ko kerana cheating?


NAMA: MISS WORLD BERUK

PENCAPAIAN: JUARA BERUK DALAM WORLD UGLY PEAGENT 2009

CATATAN: MEMENANGI HADIAH BEKALAN ROTI PISANG D'MAMAK STYLE SEUMUR HIDUP



beep beep! hwah..hwah..hwah..!

pergh, hampir 3 minggu jgk ar aku x post..

aku baru mengalami minggu yang teruk.. terlalu teruk sampai nak di dismiss..

memang nasib malang..aku telah di cop oleh invigilator yang merasakan dirinya lecturer walaupun baru 4th year student.. degree plak tu.. aduyaii..

baru2 ni aku amik test, biasela tiru meniru ni, test je.. bukan final pon.. aduyai..... knpla ade invigilator mcm ni.. kalo aku jd invigilator, konpem aku adakan majlis tiru meniru beramai2 ni klas itu.. SIAP BACA DOA SELAMAT SKALI TU..ade penah ko tgk?.. so, boleh plak si 'invi' ni report kat madam aku..demm..

keesokan harinya, madam aku dengan muka yang serius wat pengumuman yang ade student telah di cop untuk dihantar ke legal unit untuk ditrialkan.. bersalah, dismiss Uni.. mula2 aku xtau, so aku ok je, tp bile dtg part aku xdpt paper ku, mmg aku saspek yang aku dikantoikan bersama rakan sebelah aku oleh invi yang intelligent ni sebab di pon xdpt paper die..

tiga hari aku hidup umpama gambar beruk di atas..makan roti pisang di d'mamak tiap2 hari, bulu badan semakin memanjang cm ke inci, gigi gugur2 sbb karies gigi..last2 rakanku tu mengaku tiru, tp memang dah pakat2 dgn aku pon..

selamatla madam aku ni baik orgnye..kami terlepas...hwah..muka kelegaan ku same mcm beruk tu jgk..

so, kalo korang nak tiru pon, jgnla smpi dikantoikan lg..tiru wat cara yg lebih intelligent, bwk buku dalam exam ckp bkn buku subject tu...xdela invi nak salah sangka..

Sekian..terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan: