Sabtu, Julai 18

ming heng magazine.

hai. nama ai sherry u'ols!


tadi aku tengok tv1. channel yang kalau part berita tu dia punya anchorman dan anchorwoman mekap macam mayat. ada talkshow dan topik dia pasal bapok la lebey kurang. dan aku terus terfikir.

mengapa seorang itu yang dilahirkan sebagai seorang lelaki, ingin menjadi bapok. dan jika benarlah yang itu bukan kemahuan mereka, tapi kalau dah kat diri sendiri tu 100% lelaki, dan mereka tahu kalau jadi bapok akan di kutuk masyarakat, kenapa nak jadi bapok gak?

macam tadi ada satu pemanggil cakap dia dari kecik dah ada naluri lembut. dia pernah masuk taekwondo, silat dan benda-benda yang orang laki suka buat. tapi akhirnya apa yang dia suka? kelas menari dan kelas menyanyi.

pelik wei. bagi aku la kan. geng-geng bapok ni kan. kena didik dari budak-budak lagi. konon la kan macam kau dah ada anak pastu kau perasan anak kau tu macam ada sotong lepak kat tangan dia kan(dah start nak jadi lembut la kira), apa kata kau start train anak kau latihan komando. bagi stok yang kalau silap bagi terajang.

aku rasa lama-lama kena boleh hilang kot naluri lembut dia. aku rasa la.

tapi la kan, kalau buat camtu kan, kau rasa naluri lembut dia boleh hilang ke? ke naluri lembut dia merebak menjadi naluri gay equipped with badan sasa stok latihan komando oleh bapak sendiri? bukan lagi seram ke kalau camtu? selama ni gay stok kecik-kecik tak lama lagi gay stok sazali samad. cuak wei. hotak dia la wei.

so camne? kau rasa masalah bapok(dan gay) boleh habis ke? entri ni aku update sebelum tidur. so pardon my keteraburan bahasa dan ejaan. aku memang malas amek tau.

2 ulasan:

niEna berkata...

boleh berubah...
coz dulu abg aku agk kelembutan
coz time ngandung mak aku nk ank girl...

pastu bapak aku ajar jd jantan sejati...
sekarang die laa plg otai dlm famili ook!!!

Il@ni3 berkata...

manusia da ke akhir zaman..sedar lah kita whi umat..huhu..
ckp psl gay..aku pn kdg2 tak phm..knp lelaki bleh ade nafsu kt lelaki?? kenape???