Khamis, Ogos 7

Keperluan Untuk Bertegur Sapa
















Aku hanya pendatang baru yang menggunakan internet sebagai punca utama aku membaca akhbar. Dan memandangkan akhbar semakin membosankan, dan friendster dan facebook bukanlah keutamaan aku, maka aku mula berkenalan dengan golongan-golongan yang gemar menulis di dalam internet. Maka, atas dasar semangat inkuiri dan perasaan taksub dan takjub(atau poser), maka aku juga menceburi bidang ini tanpa perasaan bersalah. Sebagai pendatang baru, aku tidak tahu apa yang patut ditulis pada permulaan entri utk blog aku. Maka seperti kesemua orang yang lain pada ketika mereka masih mencari identiti mereka, aku mengetahui bahawa pada permulaan entri mereka, mereka akan menulis ayat-ayat mempromosikan blog mereka dan memberikan kata salam kepada pengunjung yang lain.


Tipikal, bukan?

Tiada ulasan: