Rabu, November 12

tergigil.


adakah kau merasakan belajar di tempat yang ekslusif dan dipenuhi pelajar dari luar negara amat membanggakan dan boleh berasa diri ini hot? jika ya, kau memang tipikal melayu.

aku belajar di tempat begitu. dan sebenarnya, aku dah memikirkan kesan jika belajar dan tinggal di kawasan dipenuhi warga asing. dan apa yang aku takutkan, terjadi 4 hari yang lepas. seorang pelajar nigger(kami di sini memang racist, so what?) yang tinggal di depan rumah aku telah berjaya membunuh diri dengan terjun dari tingkat 9 melalui tingkap biliknya yang betul-betul menghadap pintu rumah aku. mayat beliau ditemui di rumah sekumpulan pelajar perempuan di tingkat 1 dan kebetulan salah seorang pelajar perempuan di rumah itu sedang memasak apabila mayat nigger itu jatuh betul-betul di hadapan beliau. nigger itu, mati di tempat kejadian.(duh!)

kagum kan? budak gothic, tak nak try sekali ke main terjun-terjun?

Tiada ulasan: