Selasa, September 30

mengalir.


sebelum memulakan post ini aku ingin meminta maaf jika ada yang terasa hati dan merajuk pondan dengan aku selepas membaca cerita aku kali ini. selamat hari raya, eh? ok mula!

aku masih belajar. tempat belajar aku di cyberjaya. aku tinggal di sebuah kondominium milik tempat belajar aku yang sepatutnya menjadi hostel untuk pelajar, tetapi sembang lebat sebab jarak tempat belajar aku dengan hostel aku memerlukan aku mengisi penuh minyak kereta aku 2 kali seminggu.(jika aku pergi semua kelas aku dalam seminggu tu la.) . aku tinggal bersama 4 orang di dalam rumah itu. dan kami ada satu hobi. mencari golongan-golongan sumbing dan juling untuk dibahan.

setakat ini, kami masih belum berjumpa seseorang yang mempunyai pakej lengkap(juling dan sumbing). paling berjaya pun sumbing tapi juling yang tidak seberapa juling. kami hampa. kami inginkan kelainan. kami sudah penat mencari.

semalam, aku lepak di kedai mamak bersama seorang rakan yang sudah lama tidak berjumpa. nama beliau ed(bukan nama sebenar).dapat jumpa pun sebab kami berdua sedang bercuti raya sekarang. sambil bersembang, tiba-tiba handphone beliau berbunyi. setelah bersembang di dalam phone, ed memberitahu aku bahawa kawannya nak datang melepak sekali dengan kitorang. 10 minit berlalu, tiba juga kawan beliau. namanya mat(juga bukan nama sebenar). dia sumbing dan juling. noktah.

maaf. maaf sekali lagi jika ada yang terasa. ahaha.

2 ulasan:

...ag.roronoa... berkata...

perghh..tahniah buat anda kerana berjaya menemui golongan tersebut!! apakah perasaan anda? bahagia bukan?? hahaha... dah boleh dah tdo lena da anda selepas ini... sesungguhnya kasihanilah sesiapa yang terasa tuh.. ;p

ajiz cabalero berkata...

hahha..bodoh la ko....siyalllllllll